momz myildirim0310 yaa 😢 napalım bizim gebeliğimiz de böyle geçicekmiş diyorım sorunsuz olmasını dilerdim tüm gebe hanımlarınkini oysa ki 🙏🏻🙏🏻
momz Lime40 haftasına göre normal çok şükür suyumuz falan da iyiymiş. Ama ben diyetin dışına çıkmıyorum hatta evden bile çıkmıyorum sıkıntı olmasın öğünlerim sekmesin diye .
elbir Morprenses benim pekmeze çekirdekli üzüme rağmen düzelmiyor. Yoğurdu öğün arasında tüketirim mesela ama yok düzelmiyor
elbir Morprenses Senin bu değerlerle ayılıp bayılman lazım sen iyisin bebeğin gelişimi de gayet iyi dedi. Sorunun çözümü için Hematolojiye yönlendirdi. Bu hafta içinde randevu alabilirsem gideceğim