Momonlyn dilaraulusoy 12. Hafta da oldum suan 33 haftalık olduk🤰 Zor bi sürec ama geçecek bitecek Buda insallah 🥰
dilaraulusoy Momonlyn inşallah canım bende bugün oldum yarım günüm baya zor geçti şimdi iyiyim şükür. Dünde kaldım bugünde hastanedeyim. Ben açılır diye sonradan diye korkuyorum.
Momonlyn dilaraulusoy Hayır o konuda korkmayın bisey olmaz Allah’ın izniyle sadece çok dikkatli olmanız gerekiyor ev işi yapmayın kendinizi yormayın uzun süre yürümeyin. O şekilde rahat rahat bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🥰
dilaraulusoy Rabiakltk5 benim 8,5mm dydi dün kısalık ve bebek rahim ağzına doğruydu. İç kısımdan açılma başlamış öncelemek için dikiş atıldı.
Ozgeztrk 21 haftamda oldum 23 haftama girdim suan iyiyiz şükür kanamada serklajdan sonra 2 gün böyle pembe leke gibi oldu sadece wc giderken sonra kesildi hep yatıyorum yemek yeme lavaboya gitme baskada kalkmıyorum
dilaraulusoy Ozgeztrk Allah’ım yardımcımız olsun da bebeğim çok iyi onun için çok korktum. İnşallah iyi olur çıkarırlar bugün hastaneden 3 gündür hastanedeyim
Serpillcan dilaraulusoy bol bol dinlenin. Bende 22 de ameliyat oldum şimdi 28 e geldik , doktorum normal hayatına dön dedi , fakat ben yatıyorum ihmale gelmez , evimi kapatıp anneme geldim . Sizde dinlenin
dilaraulusoy Serpillcan haklısınız bende bi hastaneden çıksam daha iyi oluca az az lekem geliyo arada ağrım da yok zaten ben hep basından beğri yattım yine devam sanırım
Serpillcan dilaraulusoy o çok normal , benim ameliyat iki hafta sonrası bile lekelenme oldu. Fakat açılmam şükür hiç yok , sakın panik yapma , dinlen yat , kitap oku bol bol , Allah büyük 🤲
dilaraulusoy Serpillcan çıktım eve şükür baya azaldı zaten lekem ağrım da yok. Çok teşekkür ederim iyi geldi dedikleriniz çok rahatladım.
Efnan Canın öncelikle Allah şifa versin inşallah bebeğini sağ sağlim kucağına alırsın 🥰 benim de öncesinde 20. Haftada kaybım vardı 12 de serjklaj oldum. Serklaj sonrası hafif ağrı oldu sonra geçti şimdi 17. Haftadayim 🥰
dilaraulusoy Efnan canım çok teşekkür ederim. Ya bi anda oluverdi işte tam açılma olmadan yakalamışız.doktoruma da güveniyorum yatıp doğuma kadar beklıycem inşallah bişey olmaz 21 haftalığım bende.
dilaraulusoy Budiss_Moms normal de belden altı yapıyorlarmış ama ben ameliyat hanede panik atak geçirdim bebek için çok korktum. Doktorum bayıltılarak yapttı sonrasında. Ağrı hafif oldu sonrasında ayılınca tabi ama şimdi iyiyim. Kanama da kesildi sayılır.
Efnan dilaraulusoy inşallah bı sıkıntı çıkmaz çok dua edelim hepimize 🥰 en azından sizde detaylıda belli olmuş çok şanslısınız bebek kaybetmek çok zor kimsenin yaşamasını istemem. Çok dikkat edin kendinize hiçbir şey evlattab önemli değil ben şimdi ev temizlemiyorum annemle kaynanam geliyor işimi yapiyor artık pisliği umursamıyorum çünkü bir bebek daha kaybedersem diye korkuyorum ☺️ inşallah bı sıkıntı olmaz serklaj yaptıran herkes bebeğini kucağına alsın
dilaraulusoy Efnan inşallah canım evet doktorum çok şükür iyi ki, rahatım biraz daha kuzenım da dikişli benim 38 haftalık şuan o da inşallah herkes sorunsuz atlatsın.