123456_ 7 şubatta çatlatma iğnesi oldum o günden beri kasıklarım hala agrıyo ve bacaklarıma kadar vuruyordu şuan daha hafif ama hep bir tarafım ağrıyo bir gün kasıgımın sağ kısmı ertesi gün sol. Bende birde kuru öksürük yaptı çok saçma grip mi olsum dedim içeriğine ve belirtilere baktım evet öksürükte yapabiliyormuş. Bakalım umarım tutmuştur Bat 25 beklemedeyim. Bebişlere kavuşalım da ne ağrı ne sancı zerre kadar önemi yok çekeriz 🤗