Imasleeper [silindi] hormonsal olduğunu düşünüyorum,genetikte olabilir belki. benim annem felanda 6-7 ay sonra hamile kalmış. Ablamda öyle oldu, bende 1 sene dolduktan sonra hamile kaldım
Mysaa [silindi] kişiye göre değişir hemen kalanda var cevremde 2 3 aya ya da daha uzun süre kalamayanda geç kalan yani . Yanlız sunu öneririrm kafanız tamamıyla boş olmalı kafaya takarsanız bu durum gecikir hayırlısı olsun insallah
Smyye1B [silindi] Denememe fırsat olmadı. Evlendiğim gece kaldım adetlerim düzensizdi tedavi olmazsan çocuk için zorlanırsın demişlerdi birde.
Ozra Imasleeper bence genetik değil canım benim annem 1 sene falan kalamamış ben 1 ay sonra kaldım genellikle hormonsal ve stresle alakalı bence
mltmsytgncr Evlendikten 8 ay sonra hamile kaldım ama Kimyasal Gebelik geçirdim. Daha sonra 1 ay falan korunduk 1 ayın sonunda tekrardan 3 3.5 ay sonra falan hamile olduğumu öğrendim. Yani ilkini saymazsak 1 yıl sonra falan hamile kaldım diyebilirim 🥰
Beybisininannesi [silindi] nerde😂😂 Düşükler kürtajlar.. gebe kalmaktan ziyade sağlıklı gebe kalmak zorladı
[silindi] Beybisininannesi rabbim hayırlısıyla nasip eylesin inşAllah evet vitamin değerler zorluyor 😞
Beybisininannesi [silindi] amin, isteyen herkese sağlıkla, hayırlısıyla, zorluk çekmeden nasip olsun herşeyin bi zamanı var derler ya ona da inanmak lazım..