Gamze23_65 Hacer188 37+5 im bende çok kasık ağrım var ama nst normal acilmam yok sizdede varmı kasık ağrısı
minikkoalaam Hacer188 38+1deyim bebegin hareketleri uykudan uyandirdi. cok sert cok aci veriyo karnimin ust tarafinda geziyo ve asagida baski hissediyorum. normal mi bunlar? bebegin bu hareketleri sanci mi oluyo? 🥺🥺
Hacer188 minikkoalaam ağrı sızı veren bi hareketi yok benim meleğimin çok şükür evet baskı bendede oluyor 😘
Hacer188 Olich kız öyle deme keşke bende çok kilo alaydım bende çöp gibiyim sinir oluyom kendime kuru göt gibi😂😂😂
Olich Hacer188 yaşın kaç bilmiyorum ama bende çok zayıftım. Yaş ilerledikçe alıyorsun ve artık verememeye başlıyorsun 🙈🙈🙈🙈
semakulekci Hacer188 İnsanı bilmediği şey korkutur ya öyle birşey işte ne yaşıcam ne yapıcam neler olucak başıma neler gelecek bilmeyince insan tedirgin oluyor 🤭 amin inşallah canım 🥰
Tubatural Hacer188 erken geldi benim kiz dursa 4 gun sonra dogcakti her happ moma girip doguma sukadar kaldi yazinca heyecan yapiom 🤣🤣