BMelek Gamzess1 ilk gebeligim 15. Haftanin sonlarina dogru hissettim duzenli degildi biraz daha gecsin ayirt edersiniz ☺️
eslemsi Gamzess1 17yim raharlikla hissediyorum 16da esimin kolu karnimdaydi o bile hissettigimi soyledi
Nurhan88 Gamzess1 karın kaslarıyla alakalı bir durum birde zayıfsanız karın yağ oranınız çok yoksa hissedilebilir. Ben 13 haftada hissetmeye başladım
Kutaymom Gamzess1 bende o zamanlar hissetmiştim bence imkansız dıye bısey yok bebekten bebege ve annenın kendısını dınlemesıne tanımasına baglı degısen bısey bu su dalgalanması gıbı ınce ınce olmustu benımde 😚
Dmllale Gamzess1 ilk gebeliğim 19+5 te hissettim gaz olabilir mi o haftalarda bende öyle sanmıştım ama gerçekten hissedince yanıldığımı anladım☺️
Anneyimmmmm5 Gamzess1 sanki içinde balon patliyormus gibi oluyor demi bende hissetmiştim hemşire bana güldü ne saçma şey dedi üstelik ilk gebeliğin hissetmezsin bisey dedi ama ben hissettim bisey kayıyor gibide oluyordu bende
Ymn3535 Gamzess1 bende saçma gelceğini düşünerek kimseye söylemedim 😂😂 ama 11.haftslığım 2 haftadır ara ara seyrime gibi titreme gibi hissediyorum 😍
Sinoooom Gamzess1 bende hissettim 14 haftam bitmek üzereyken daha sonra 17-18 haftalarım da tamamen hissetmeye başladım ☺️