Gamzess1 Haftaya yakın bebek hareketi hissetmek imkansız mı kızlar?? Çok erken olduğunu biliyorum ama gaz gibi değildi sanki bi şey kaydı içimden bugün 2 kere tık tık gibi ya da ben öyle sandım tabi 🙄
Vldnshn1 Gamzess1 Kız ben hissettim içimde kelebekler uçuyor gibiydi doktor bana imkansız dedi ilk gebeliğim benim de inanmadılar 17de vurmaya başladı hani 20-24 te hissediyorduk
Mzgnynst Gamzess1 imkansız değil genelde erken haftalarda tık tık bebeklerin erkek olduğunu söylerdi annem 😀
Gamzess1 Vldnshn1 Bana doktorum 18.den sonra hissedersin demişti ama bugünki his çok bi değişikti ya 🥲
Fatmanursarii Aselinkooo benim de ilk gebeliğim 18. Haftadayım arada gaz sancısına benziyor ama emin değilim belki de hissetmiyorumdur
Dlr48 Peki hergun duzenlı hıseddıyormusumuz cunku bende 17 sonları 18 baslarıyken ıkı uc gun ust uste hısetmıstım fakat dun ve bugun hısetmedım normalmı bu ayrıca segırme gıbıydı sol kasık bolgeme dogru
Hifaberra Gamzess1 erkek mi canım bebeğin ? Erkek de erken hissedilir derler. Ben de 15 haftalığım ama üçüncü gebeliğim iki gündür hissettim.
Gamzess1 Hifaberra Bugündü kontrolüm 12 den beri kız diyordu bugün kesin kız dedi 😊 Bizde eşimle dalga geciyoruz sürekli 20 den sonra erkek olduğunu öğrenirsek diye 😅
Mzgnynst Gamzess1 olabilir valla burda ne değişimler okuduk hem 15 hafta çok geç haftalar değil heran herşey olabilir 😀😀
Karanfil_ Gamzess1 ben şuan 13+3 aö ama bu sabah hissettim öyle gazmış bağırsakmış falan değil anneler hisseder bence :)