2 şubatta aşılamam olmuştu. Bugün tahlil yapmam İçin gün vermişti tahlil yaptım sonuç negatif. Halbuki üç gündür lekelenmem olmuştu. Bende yerleşme kanaması zannediyordum. Başına öyle birşey gelen var mı. Bir dahaki adetin ikinci günü yine gel dediler 😔