Slnn1122 Kızlar delirecem 3 gündür ağrı göğsüm davul gibi ve sarkmış resmen ayağımda olacak sanki o kadar aşagıda ve ağrılı agumentin 1000 antibiyotiğe başladım ne yapabilirim başka nasıl geçer bu
Mysaa Slnn1122 buzlu kompres yap canım ya da sıcak duş al ama daha çok buzlu kompres işe yarar canım dusu 2. Plana at
Gamzeates Slnn1122 doktorum çok sıcak dememişti bana da ılık suyla duş alın duş başlığını takın boynunuza gelecek şekilde hafif öne eğilerek durun aksın su doktorum öyle tarif etti yavas yavas masaj yapın sağın biraz biraz daha olmadı lahanayla ilgili de birşey vardı ama internetten bakn herkes çok öneriyordu mastit ile ilgili göğsünüze koyuyorsunuz sanırım lahana yaprağını bir araştırın isterseniz çok geçmiş olsun
Civcivinannesiii Slnn1122 ılık dusa girin orda masaj yapıp sagım yapin süt biriktirmeyin daha fazla. Kusura bakmayin ama esiniz emsin bosaltsın kuzenime doktoru boyle demisti bebegin cenesi kuvvetli olmadigi icin kuvvetli çene lazım
YmsGEZER Slnn1122 bnde oğlumu doğurduktan sonra oldum ateşim 40 çıktı hastaneye gidip elektrikli süt sagma makinesi ile göğsümü boşaltıp serum taktikar
Slnn1122 Gamzeates antibiyotikte geçirir mi acaba lahanayı bende duydum ama saçma geldi denemekte fayda var
Mysaa Slnn1122 sıcak kesiyormus anlık geciriyormus sanırım bi hemşire arkdasım soguk buz torbası koydurmustu 1 saate geçmişti
Gamzeates Slnn1122 tabii geçirir doktorunuz yazdı değil mi? lahanayı deneyin gerçekten çoğu kişi faydasını gördüm yazmış duşu da dediğim gibi girin eğilin öne doğru duştan çıkınca da masaj yaparak sağın yavas yavas
Gamzeates Slnn1122 tamam tabiii etkisini görürsünüz ben de ilk doğum yaptığım da mastit oldum hatta kütle olmustu doktor sağmazsan cerrahi işlem uygularım demişti daha fazla olmadan dedi öyle yaptım geçmişti n çok sukur
Mysaa Slnn1122 çok entresan benim görumcemin 2 gögsu böyle olmustu biz sıcak su ve sağma işlemi yaptık aynı şekilde bosaltması için taslık git gide artttı doktora götürmek zorunda kaldık ve bize yaptıgınız işlemin çok yanlış oldugunu söyledi hemen ikitane buz küpü koydurdu yarım saat kadar tuttu ve gecti asla sıcak değil soguk uygalamankz lazım dedi bunu diyende cerrah 🙂 bu doktorlar ilginc
mehtapyilmazturk Süt sağma pompanız varsa sağın göğsünüzü boşaltın süt kanallarınız açılır rahatlarsınız, haşlanmış lahana yaprağını buzdolabına koyun soguk soguk göğsünüze tutun rahatlatıyor.
Selen_eymen 2 kere yaşadım 2 hafta arayla. Antibiyotik ağrı kesici dışında hiç bişey içe yaramadı. Duş aldım masaj havlu koydum çok berbat bişeymiş 2 güne gecıyor inşallah bir an evvel gecer. Bebeğim 1 bucuk aylık oldu daha kuvvetli emmeye başladı inşallah bir daha yaşamam
Slnn1122 YmsGEZER bende elektrikli pompa var sağıyorum ateşim falan da yok çok şükür ama hala geçmedi 4 gün oldu