Pirayeada Hacermasal 35 haftalik doğurdum serklaj ipi alındı aslında beklerdi ama b3nde koleztaz cıktı acil sezeryan oldum
Pirayeada Hacermasal 34 5 de alındı sancı olursa rahim yirtilmasin dedi doktor ama hiç bişey olmadı değerlerim yüksek olunca mecburi aldı bebeği
dilaraulusoy Hacermasal kasılmam yok benim. Direk açılmam vardı hiç Ağrım kanamam olmadı benim bebek bide 21 haftalıkken doğum pozisyonuna girdi hala da öyle.
Marblingg Bende şuan 13 deyim sali gunu yapildi bana da gecen sene erken dogumum var 5.5 aylik tesbir amacli dedi doktor insallah sonuna kadsr gelebiliriz yat demedi bana ama ben yatiyorum sutten agzimiz yandi.bikere😔
Hacermasal dilaraulusoy bende kısalma var dedi doktor açılma yokdu ama En son ne zaman müaneye gitdin açılman devam ediyormu serklajdan sonra
Bebegim213 Hacermasal Ben devlet hastanesinde oldum serklajimi ve orda devam ettim başka hastaneye gitmedim takibim orda diye öncelik normal düşünüyoruz bakalim zorda kalmadıkça sezeryan olmaz herhalde doktorlara bıraktım kendimi
dilaraulusoy Hacermasal yok dikişim atılınca durdu zaten tam bi açılma yoktu. Kanama vs gelmeden anlaşıldı.