Hacermasal Selam kızlar ben hamileliyimin 22 haftasında serklaj olundum serklaj okunan varmı , hamileliyi sona kadar getire bildinizmi?
iki-bebekannesioluyor Hacermasal bende 1 hafta önce oldum 24 haftalığım şuan inşallah günümüzü doldurucaz ❣️
Aselimm23 Hacermasal merhaba, serkaj nedir? Neden yapılır bana da bilgi verirseniz sevinirim çok merak ediyorum
dilaraulusoy Hacermasal canım bende daha yeni oldum 21. Haftamda şuan 22 haftalığım bende. Doktorum hafataya ciğer geliştirici vurucaz riske atmayalım dedi bizim için genelde bu iki ay kritikmiş 6-7. Ayları atlatırsak rahat olabilirsin dedi doktorum yatıyorum evde. Umarım sağlıkla bebeklerinizi kucağımızı alırız.
Sibelalparslanasel Bende 13.haftada yaptırdım iğne verildi haftada bir defa yapıyorum balık yağı kullanıyorum ama baya dikkat etmek lazım
Hacermasal @Sibelalparslanasel bende kullanıyorum haftada iki kez önerdi doktorum ve kan sulandırıcıda kullanıyorum allah yardımcımız olsun.
Sibelalparslanasel @“yagmurrorskaya”# Doktor ihmali sonucunda öğrenmiş oldum çünkü normalde gebeliğin ilk üç ayında rahim ağzı vajinal ultrason ile ölçülmesi gerekiyormuş doktor ölçmediği için düşük oldu
Hacermasal Sibelalparslanasel allah yardimcimiz olsun bende iki bebeyimi 6 aylıkken kaybetdim İnşALLAH rabbim sağlıkla kucağımıza aldığımız günleri nasib etsin
Bebegim213 Hacermasal Ben devlet hastanesinde oldum serklajimi ve orda devam ettim başka hastaneye gitmedim takibim orda diye öncelik normal düşünüyoruz bakalim zorda kalmadıkça sezeryan olmaz herhalde doktorlara bıraktım kendimi
Hacermasal dilaraulusoy benimde doktorum esas 30 haftaya kadar gelelim sonrası korkulu değil dedi İnşALLAH sonuna kadar geliriz sağlıklı şekilde kavuşuruz yavrumuza
dilaraulusoy Hacermasal umarım canım ciğer geliştiriciden bahsettiği doktorun sana zaten 7. Ayın sonu 29-30 hafta oluyor sanırım ah bi gelse o günler inşallah
dilaraulusoy Hacermasal demekki daha vaktin var canım senin tamam benim riskim devam ediyor vuralım dedi