Ada24 bizimde tam 100günümüz kaldı :) ayyy çok çabuk geçiyor galiba zaman ama artık biraz merdiven çıkayım yoruluyorum hemen 😳 1-2gündür kabızlık sıkıntısı var 🙄 Bide sol göğüs kafesime bişey baskı yapıyo gibi bi acı oluyo bazen, sizde de oluyor mu aynı durum?