mac Ada24 106 günümüz kaldı kıyafetleri bakım esyaları btti smdi tatilden sonra diğer eksikler btecek inş😍😍😍 ama sanki zaman gecmıyor 🙃🙂🙃🙂😉
Busu48 Ada24 105 günümüz kaldı ama hiç bişey almadık da yapmadık da sıcaklardan çıkamıyorum dışarı kimseye de aldırtmıyorum biraz daha serinlesin havalar öyle gezip almak istiyorum 🤦🏾♀️
Neroizm Ada24 benim de 103. Butun her seyi aldim. Burada insanlar daha hicbir sey almadim filan yazdikca kendi tezcanliligima sasiriyorum.
Ozlemslk 150 gün var bizim daha 🙄valla begendiğimiz kıyafetleri alıyoruz .ben ayrı babaannesi ayrı anneannesi ayrı:) herkes kendi beğendiğini alıyor😂hastane çıkışına kadar hazır 😂😂ilk torun olacağı için herkes heyecanlı🙏beşik bebek arabasını dayıları alacak 7 aylık olsun hele alırız acelesi Yok dedik👏👏
Ada24 Gul_hamad kabızlık zor Allah yardımcınız olsun. Nefes nefese kalmak evet yaa kendimi yaşlı kadınlar gibi hisseder oldum oyüzden yaa😞
Papatyali 96günümüz var ❤️ Kıyafet işinin çoğunu bitirdik bi kaç parça eksik vardır. Bebek odası, arabası banyo küveti ve ıslak mendil bez vs kaldı 💜🤭🙆🏼♀️
Ada24 Papatyali bebek odasına karar vermek çok zor yaa benimde o kaldı. Varmı aklınızda bir model yaa baktınızmı hiç?
Ada24 SelmaGl 😂 ben gezemiyorum ayak ağrısından ve şişliğinden ama çoğunu aldım bebek odamız birde bir kaç tane tulum daha almak istiyorum. Şimdiden bakın derim sonra ayak şişliğinden gezilemeyecek gibi geliyor bana.
SelmaGl Ada24 şuanda bile çok gezince belim ayaklarım ağrıyo haklısınız valla ama etraftakiler hep erken erken diyip durduruyor beni 😂
Nisankzn Son 108 faranjit burun tikanikligi ile cebellesiyorum hazirlik lara hic baslamadim bir iki hediye gelen disinda bisey yok
History 109 günümüz kaldı tosbiğimle bizim de😂birkaç zıbın dışında daha biley almadık son aylara doğru alırız dedim..Sizinde ara ara böyle karnınızın sağ tarafında bi şişlik sertlik oluyor mu?ben bebeğin oraya toparlandığını düşünüyorum ama emin değilim🙄
Ada24 History bende olmuyo canım ama karnım aşırı gergin patlayacakmışım gibi😂 seninde öyle oluyormu?
HandanOsman Ben de 100 gün kaldığında ekran resmî almıştım şu an 46 gün var😱 zaman çok hızlı geçiyor yaa😍
Ada24 HandanOsman maşallah inş bizede çabuk geçer ☺️ Karnım büyüdükçe hamilelik zorlaşıyor ve çok çabuk yorulmaya başladım.
History Ada24 aynen aynen çok yemişim sindirememişim gibi.. sanki çatlıcam gerilmekten öyle yani canım☺️