NurberaMom Yarın doktora gideceğiz 5+5 olacak ve beta hcg değeri de bugün 6100 dü keseyi ve bebeği görebilir miyim sizce ? 🥰🤰🏻🐣
Gokyuzum1 NurberaMom bebek için erken olsa da kese görünür diye düşünüyorum ben o haftalarda görmüştüm 🌸
Birminikcivciv Gokyuzum1 Merhaba benimde kese içinde böyle ince kuyruklu bişey var belli belirsiz çizgi gibi acaba o bebek.mi? 5 haftalığım ❄️
NurberaMom Birminikcivciv inşallah 🙏🏻 5.gun embriyo transferi olduğu için kendi doktorum bebeği görebilirsiniz büyük ihtimalle dedi biraz umutlandım ama bakalım nasip ☺️
Gokyuzum1 Birminikcivciv açıkçası bilemiyorum cok erk3n bebeği gormek icin ama doktor kese icinde bebek gordu mu size bisey demedi mi
Birminikcivciv mrvcet 5 haftalıkla uyumlu dedi. Bende acaba dedim bebeğe göre mi keseye göre mi dedi. Doktorlar bazen çok acımasız. Bende sağlıkçıyım ama işte….🥺♥️
Birminikcivciv Gokyuzum1 Bugün gittim beni çok korkuttu haftaya kese büyümemiş ve içinde bebek yoksa alacazzz dediii ama çok erken değil mi bebek içinnnn🥺🥺😞😞😞
gnlce Birminikcivciv o Yolk kesesidir.Ben bebekle Yolk kesesini 5+1 de gördüm.Haftaya bebek ancak gözükür diğer hafta da kalp atışını duyarz dedi
Emine123kuzu 5+2 ile uyumlu bir kese gorundu çok şükür sizinkide görünür iki hafta sonra kalbi için çağırdı inşallah duyarız 🤲🏻
Birminikcivciv Emine123kuzu Banada haftaya gel 6. Haftada kese büyümez bebek yoksa kese alınır dedi. Ama çok erken bunu söylemesi. Bende 5+1