Kızlar aranızda benim gibi olan var mı anksiyete bozukluğum var 7 haftalık hamileyim ama akşamları çok kötü oluyorum içim sıkılıyor aklıma kötü şeyler geliyor hep böyle zamanlarda ne yapıyorsunuz , nasıl atlatıyorsunuz böyle olupta doğum yapan var mı nasıl geçti süreç