ben molfix almaya karar verdim mayısta dogum , ama asla bebek bezını stok yapmayacagım yenıdogan ıcın 2 beden molfıx alacagım bır paket 100lü olabılır, ASLA molfix 1 numara almayın!!!!!!✅ okadar mınık ki , premature bebekler için , molfıx alırsanız yenıdogana 2 no alın derım ,. ıslak mendıl de unıbaby yada molfix ızotonık olandan alacagım, ama babyturco ıslak mendılını de cok begenıyorum ucu araaından bırını alıcam