bende normal doğum yapmış biriyim inanın korkmayın bende aynı duyguları yaşadım hatta gercek sancı diye yalancı sancılarla herkezi ayaga kaldırıp hastaneye gittik ama gerck doğum sancısı anlıyosun hissediyosun ve sakşn olmaya özen gösterin hemn doğum olmuyo ztn ilk doğumlarda özellikle suanda 2. gebeliğim ve 31. haftadayım norml istiyorum Allah’ın izniyle bunuda rabbim nasip ederse inşallah