Seymanurrr06 hem de nasıl. Yatış verdikleri gece yoldaki hislerimi anlatamam. Korku,heyecan her şey bir birine girmisti o hastane odasında. Gece uyuyamadım, sabah baslamisti her şey… Ama bitişi var hiç merak etmeyin bir anda bitivericek. Işlem başlamadan evvel, başlarken sadece güzel şeyler düşünün. Dua okuyun içinizden. Ordakilerle konuşun dikkatinizi dağıtın. Kendinizi sakinleştirin çok kolay gecicek inanın bana. Şeyma doğum yapmış diyecekler ve herkes aramaya sormaya başlayacak, mutlulugunuzu düşünün sadece. bittikten sonra bana yazmayı unutmayın :):)