CinyurunAnnesi Lulikli benimde şu an 36. Haftam çarşamba veya perşembe günü gideceğim o zamn belli olacak Allah’ın izniyle 🙏🏻
Lulikli CinyurunAnnesi sağlıkla gelsinler de nasıl olduğu önemli değil valla ama artık doğsun istiyorum çok yoruluyorum cidden🥲
CinyurunAnnesi Lulikli aminnn🙏🏻🙏🏻 Ay gerçekten yaa yataktan kalktığım anda yoruluyorum sürekli yatacak yer arıyorum bende dediğin gibi bir an önce doğsun diyorum ama doğunca da asıl gerçeklik başlıyacak 🤦🏼♀️🤷♀️
Lulikli CinyurunAnnesi en azından vücut yükümüz olmaz canım ya. Bebeğimizle uğraşırken zaman geçer gider allahın izniyle. İnan korkmuyorum uykusuzluktan falan zaten şuan gece 2-3 saatte bir uyanıyorum
CinyurunAnnesi Lulikli valla bende öyleyim yaa normalde gece uyanmazdım ama son zamanlarda o kadar çok uyanıyorum ki 🤦🏼♀️
aysnrsvs Dmllale aynıyız 7. Ayın içindeyiz tam 30+0 da 7 . Ay doluyor 6 buçuk aylıkta diyebilirsiniz ☺️
Sinoooom Lulikli benimde ilk hamileliğim ve erkek 🥰🤩 aslında sezaryan olunca 37/38 de alınıyor diye biliyorum sanırım ilk bebekler geç alınıyor 🤦🏻♀️
Lulikli Sinoooom aynen ilk bebekler genelde 39+0 da alınıyormuş benim 9 marta denk geliyor. İnşallah oğlum beklemez de kendi gelmek ister 37den sonra. Senin kaçıncı haftan var mı istediğin doğum şekli?
Bahar1508 Busenil o o zaman 40 haftalık hamilelik 10. Ay da mı doğum yapmış oluyor 😂😂😂 her ay 3-4 gün artıyor öyle hafta hesaplanıyor
Sinoooom Lulikli sezaryan istiyorum bende doktorumla öyle konuştuk 🥰 İnşALLAH benim oğlan da nisanın sonu gibi olacak ama martta net bir tarih alırım diye düşünüyorum 🤩Rabbim gönlümüze göre versin İnşALLAH 🥰🥰