berjerdekikaolikalev Rabbim verdikten sonra olmaz diye bisey yok. Ben pko hastasıyım kilom var prolaktin hormonunun yüksek. Doktor bu degerlerle hamile kalman pek mümkün değil ilac veriyim düzene girsin hamilelik düşünüyorsan dedi bende hayır düşünmüyorum dedim. 3 ay sonra birde baktım hamileyim. Suan 10 haftalık. Rabbim sağlıkla vaktinde kucağımıza almamızı nasip etsin 🤲🤲🤲