Esen aminn inşallah benim için en doğrusunun ege üniversitesi olduğunu biliyorum ama orda yeni doğan bebeği bezin içine koyup 1 buçuk saat boyunca doğumhaneden çıkartmadıklarını sonra çıkartıp küvöze koyduklarını gördüm çocuk iyiysede orda zaten enfeksiyon kapmıştır