Esen gecelik yatış için bin tl istiyorlar en az bir buçuk hafta yatacak diyolar bende sabancının torunu değilim nasıl güç yetireyim ayrıca bir buçuk hafta dayandı sadece onla değil ki doğum parası oda parası bi dünya şey devlete kesinlikle gitmek istemiyorum zaten evde de içiyorum magnezyum orda da verecekleri o serum halinde magnezyum veriyor