Nim0121 bende de var Salı günü doğumum var dosyama Plasenta previa diye yazdı Ayrıca bana 39 haftaya gün verdi 37′de almadı ve ayrıca Doktorum beni hiç korkutmadı bir şey de demedi Ben anlamadım hem Plasenta previa var bende hem de Herkes çok korkuyor anlamadım ki Doktorum kendine çok mu güveniyor Yarın randevum var soracağım bunu hani tehlikeli mi değil mi diye Ama hep sağ kısımda falan diyordu Yarın bir sorayım en son geçen hafta baktığında hala var demişti Ben de hiç kanama falan da olmadı sadece 17 haftada hafif leke olmuştu Bir daha kanama falan görmedim