Nim0121 Geçmiş olsun kendini korkutma inşallah düzelir daha haftan erken. 24. Haftaya kadar çıkıyormuş. Benimde aşağıdaydı kanamalı geçti ve sürekli yattım. Tavsiyem naçizane reflü yatağının tersi gibi kendine alan yap. Ayaklarının altına yastık koy 2-3 tane kalçanın altına da bi yastık ayarla yani yüksek olacak o bölge ve ayakların. Ben hep bu şekilde yattım. Ağır kesinlikle kaldırma elektrik süpürgesi bile açma yani eğilme yere kritik hareketler yapmamaya çalış. Bol bol su iç dua et
Biriyle tanışmıştım 3 kere doğum yapmış 3 ünde de bebeğin eşi aşağıdaymış hiç bir sorun yaşamamış. Bebekleri de sağlıklı hiç korkma Allah’ın izniyle bir şey olmaz sadece sezaryen yapılıyor ve bebek mesaneye baskı kuruyormuş başka da bir sıkıntısı yok. Bebek sağlıklı yani onu etkilemiyor. Doktorlar zaten doğum esnasında gerekli önemleri alıyor kafana takma canım progestan kullanıyorsundur zaten. Uzan dinlen bol bol bebekle alakalı yazılar oku kitaplar oku elişi yapmayı seviyorsan uzanarak yap öyle vakit geçir kafan dağılsın