valla kelin ilacı olsa kafasına sürermiş. kuaförden randevu aldım yoldaydım gidiyodum annemi arıyım dedim neler neler söylemedi ki.. sonuc eve döndüm ve kayınvalidem aynı sekilde kestirmemi istemiyolar artık iyice sinir oldum halbuki cahil insanlar da değiller. onlar istemedikçe ben iyice istiyorum saçım dökülüyo cansız cılız bisey oldu caresi olan varsa bana da söylesin