Serifedayan zeytinkiz ay 200 mü hediyeyi satması uygun olmamış ama tabi ki kendi kararı ama İstanbul’da değilim canım ama sayafaya bakacağım canım teşekkür ederim ben sadece letgoya bakmıştım hiç sahibinden aklıma gelmemişti
zeytinkiz Serifedayan https://resimyukle.io/r/qyONKSY9Fl Bak bu beşik belki almak isteyen olur ben direk alırdım da beşiğin vaar 5 aylık zaten kızım 🤭
zeytinkiz Serifedayan valla içim gitti elime dedim alalım mı 😆 napıcaz ya dedi boşa yani. Ama alan için gerçekten bayaaaa uygun
Serifedayan zeytinkiz aynen canım başka arkadaşlara fikir olsun ay maşallah büyütmüşşün yavrunu darısı benim başıma bende kız bebek bekliyorum☺️
Serifedayan zeytinkiz canım 200 alıp daha yüksek fiyata satıp güzel bir kâr bile yapabilirsin 200 e bu devirde be kaldı yağ bile 150 lira