visneliayran 1, 2 ve 3 numara bezleri kaç adet kullandınız acaba, sleepy de 2.ürün 1 TL den aldım 100 lü paketlerden ama stoklamak istiyorum açıkçası biraz daha🌼 yardımcı olursanız sevinirim 🤲🌼💕
Birgul visneliayran sleepy 1 numara küçük bi bez çok uzun süre kullanamazsınız, 2 numara stoklayabilirsiniz☺️
Hilal-95 visneliayran 1 numara almayın 2 nuamara alın kesınlıkle cnkü bi fark yok çok kücük kalıpları
Kelebekk-0307 visneliayran bende dün migrostan sleepy 84 lü olandan 2 paket 2 numara aldim. Daha önce de ebebekten baby me almıştım 1 ve 2 numara olarak sleepy 2 numara baby me 1 numaradan bile daha küçük çok uzun kullanılmaz gibi geldi bana minicik cidden.
Deryaasn visneliayran bende arastirmlarim sonucu yeni dogacak cocuguma 2 numara aldim dediginiz indirimden
visneliayran Birgul 1 numaradan 128 li paket almıştım, ilk günler 10 ar gidiyor dediler. 2 den ve 3 ten de hemen hemen o kadar aldım, sizce 2 den bir 120 daha almalı mıyım
visneliayran Hilal-95 ayy 128 tane aldım önceki indirimden😁 bende diyorum ki acaba bir o kadar daha öı alsam 🤣🤦♀️
Deletedmom727271 Bez konusunda stoklama yapmanın doğru olduğunu düşünmüyorum. Bebeğinize yaramayabilir sonuçta elinizde kalır. Ama sizi de anlıyorum tabi herşeye her gün zam geliyor almak istiyorsunuz ama bilemedim 😊
visneliayran Deletedmom727271 açıkçası bez stoğu yapmak hiö aklımda yoktu, fakat ilk aldığım şey bezdi 🤣🤦♀️ fiyat takibindeydim birden öyle artmaya başladı ki fiyatlar alayım kenarda dursun dedim bende 🥺
visneliayran Kelebekk-0307 Kelebekk-0307 bende bio natural almıştım bu lansman indiriminden, boyu hakkında hiçbir fikrim yok açıkçası tüm numaralar kullanılır düşüncesiyle 1 2 3 numara dan 120 li paketlerden aldım direk.. Ama 2 den ya da 3 ten biraz daha mı alsam dedim malum fiyatlar 🤦♀️
visneliayran Deryaasn ben hiç araştırmadımm, yani araştırdım ama içerik araştırması yapıp bio natural de karar kılmıştım, numaralar hakkında hepsi aynı diye düşünmüştümmm😬
Birgul maviananas yani 70 tane falan kullanmıştım en fazla hatta sleepy 1 numara bitmişti hediye molfix gelmişti 1 numara sleepyye göre cok büyüktü ilk başta kullanamamıştım 2ye gececeğim zaman onları kullandım 2 ye geçtim hemen sonra. Ben 1 az alıp 2 stok yapmıştım. Gerekirse küçük 1 paket daha 1 alırım demiştim
maviananas Birgul ben 40 lı paketten iki tane sleepy aldım acaba biraz daha alsam mı diye düşünüyordum o zaman almayayım şimdilik
Deletedmom727271 visneliayran evet malesef çok arttı. Ama dediğim gibi bebeğinizde yaramazsa elinizde patlar. Her bebek bir olmuyor başkalarında pişik yapmayan sizde yapar. Yada tam tersi. Bez stoğu yapmak doğumdan sonra daha mantıklı geliyor :)
Kelebekk-0307 visneliayran evet haklısınız fiyatlar yükseliyor durmadan maalesef 1 tavsiye etmem 2 de 210 adet yeterli olur diye düşünüyorum 3 almak en mantıklısı ama çokta stok yapmayın her bez her bebeğe olmuyor pişik yaparsa ki yaptığı bebekler de varmış elinizde kalır hepsi.