NeseA Maşallah can:) Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin;) kız evlat gerçekten bambaşka duygusu
Gzm23 @“eymeninannesii”#p20522694valla bir fark yaratmışsın çok güzel olmuş valla bende senln gibi istiyorum bir erkek bir kız kayınvaliden erkek mi istiyordu
eymeninannesii Gzm23 evet canım erkek istiyodu baya belli etti daha kese oluşmadı ona demiştim inşallah erkek olursa sünnet aradan çıkar dedi allahim yarabbim dedim daha kese yok ortada dedim kadın neyi dusunuyo dedim 😄 kiz dediğimde de sevindi sözde
Gzm23 eymeninannesii yaa o kadar erkek den sonra kız geliyor ne güzel işte valla bizimkiler kız bekliyordu erkek olacak inşallah ama yine de çok mutlular bir farklılık olacak dşye
Gamzeates eymeninannesii ben de öyle eşim çok kız istiyordu ilk basta erkek demişlerdi kabulümüz tabiiki de ona da sevindik ama kızımız olacağı için de sevindik Allahım her iki meyveyi de nasip ediyor çok sukur sağlıkla kucağımıza alalım inşallah şaka gibi geliyor hala 😂😂 oğlum 3 martta 3 yaşına giricek Allah nasip ederse sizin kaç yaşında
eymeninannesii Gamzeates benimde mayıs 30 da 3 u doldurcak canım nasıl geçecek günler aylar bakalım 🥰😍 sabırsızlıkla bekliyorum
Gamzeates eymeninannesii yaşları yakınmış maşallaahhhh aynen vallahi bir de prenses anneleri olalım bakalım 🙈
Gamzeates eymeninannesii 31 temmuz yazıyor ama erken de olabilir abisine çektiyse oğlumu 36+4 te doğurmuştum 🙈😂 sizin
eymeninannesii Gamzeates 5 ağustos yaziyo canım benimde oğlumda 37+6 da doğdu benimde şeker olduğu için 2 hafta erken doğmuştu
eymeninannesii Gamzeates kullanmaya başladım 4 cu haftadan beri insülin bence bu bıdıkta erken gelir gibi