eymeninannesii ne güzel söylediniz. Saglikli olsun da cinsiyeti ne olursa olsun. Onca sağlık sorunu yaşayan evlat hasretiyle yanıp tutuşan varken cinsiyet için üzülmek nankörlük gelir banada hep. Gönlünden geçen vardır elbet ama olmadı diye üzülmemek lazım. Benimde bir kızım var 2. Ye hamileyim daha belli değil ama hiçte önemli değil. Rabbim hepimizin sağlıkla vaktinde bebeklerinin kucağımıza almamızı nasip etsin 🤲🤲🤲