Eslemdemr0309 esmir dengeler mi bilmiyorum vitamin hapinda birçok vitamin var doktorum her gittiğimde soruyor ilacım bitti mi kullanmaya devam ediyormuyum diye eğer kullanmazsan dış çürüklüğüne vücutta izler falan olabileceğini söyledi 🤷🏻♀️
Eslemdemr0309 Elmas94 Decavit ptonatal hapı kullanıyorum ben bende gündüz bi maden suyu aksam da ılık süt içiyorum günde 3bucuk litre su içiyorum bilmiyorum eğer yetersiz geliyorsa doktorum takviye ilaç verirse kullanicam bakalım
Duygu-dgn Eslemdemr0309 Valla ben bütün vitaminlerimi magnezyumu falan kullandığım halde oluyordu. Son aylarda geçmişti kalıcı değil canım
Ciftcekirdekailem Ben hergun yatmadan bı iki saat önce iki adet magnimore plus içiyorum. Hem uykum düzene girdi hem kramp ve agrilarima iyi geldi. İlk gebeliğimde de kullanmistim aynı sekilde. Drunuzla konuşun bence
denizvebulut Eslemdemr0309 Doktorunuzla magnezyum konusunda görüşün. Size uygun magnezyum ilacını verdiğinde büyük oranda geçecek bu sikintiniz. Kontrolünüze daha varsa size tavsiyem Kızılay Erzincan marka maden suyu tansiyon sorununuz yok ise günde iki kez icmeniz. Çok yüksek değerde magnezyum içeriyor bu marka. Ben rahatsizligim sebebiyle magnezyum kullanamıyorum gudne iki kez Kızılay Erzincan içerek kramplarından kurtuldum.
Eslemdemr0309 denizvebulut çok teşekkür ederim tavsiyeniz için kontrolüm 1 martta kontrole gidene kadar dediğiniz yapicam insallah faydası olur 🙏🏻🌸
Pembegul Eslemdemr0309 bendede oluyor maalesef :( magnezyum veya demir eksikligi diyorlar. Bende takviye alcam ins faydasi olur cok kotu bi agri
bukbuk_bjk Eslemdemr0309 evet magnezyum eksikliğinden doktoruna söyler yazar takviye ve ayrıca tuzsuz kabak çekirdeği ye takviyenin yanında🙏
Papatya27 Eslemdemr0309 dün gece banada oldu canım nasıl kitlendi anlatamam benim diğer gebeliğimdede oluyordu ama bu gece olan çok kötüydü
Eslemdemr0309 Papatya27 evet anlatılamaz bi ağari ne dokuna biliyorsun ne hareket ettire biliyorsun çaresiz şekilde geçmesini bekliyoruz zaten hamilelikten dolayı zor uyuyorum bide bu çıktı 😔 insallan geçer ya 🙏🏻
09Zeynep09 Eslemdemr0309 magnezyum eksikliğinden dolayı oluyormuş takviye almanız lazım bide süt yogurt tüket demişti benim ebem
Eslemdemr0309 09Zeynep09 evet ama ilacım çok iyi bi ilac her vitamin var gun icinde de yoğurt süt meyve fazlasıyla tüketiyorum neden oluyor anlamadım
guzelbebegimmmmm Eslemdemr0309 ayyy aman amannn. İlk hamileliğimde neler çektim şundan. Topuk dikeni bile çıkmıştı. Hem yürüyemiyordum hem bacağım kasılıyordu. Magnezyum eksikliğinden dolayıydı
edatopcu27 Eslemdemr0309 magnezyum kullanin benimde oluyor bazen gece bazen sabah tam uyanirken çok şiddetli oluyor bacağım kırılacak sanıyorum çok geçmiş olsun
Eslemdemr0309 edatopcu27 çok saolun kontrolümde doktoruma soylucem ilac yazarsa kullanicam inşallah 🙏🏻🌸
guzelbebegimmmmm Eslemdemr0309 suda eriyen ilaçlardan vermişti. Onunla geçmişti. Ama bitirmemişti. Kramplarım bitmişti topuk dikeni doğumdan sonra geçti