Sena_liya
Geçen ay aynı hastanede başka doktora gitmiştim. O baktı Allah için hatta şeker yüklemesi istemeyince açlık tokluk baktı. Şok oldum 😀
Cembeyi çok övüyolar diye bugün orda diye ona sıra aldım almaz olaydım. İdrar sonucumada bakmıcaktıda işte şikayetim vardı ondan baktı…. Özeldeki şikayetin olmasada ayda bir baktır dedide işte 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️