Elif2968 ne güzel Ortadoğuda hiç kontrole gitmediğiniz halde aldılar doğuma demek
Bende şeker yüklemesi yaptırmadım. 29+3 oldum daha zaten. İnşaallah o gaddara denk gelmem zamanı gelince…
Bazı illerde devlet hastaneleri bile takipli hastalarını alıyormuş doğuma sadece diye duydum da.
Rabbim iyikilerinizin sayısını arttırsın 💕💕