Rabbim hz. Aişenin yüzü suyu hürmetine cennetini istiyoruz doğacak kızımızı onun hürmetine cennete giren kapımız cennete açılan yolumuz eyle. O niyetle koyacağım.. mesela eflin koyma sebebim diğer iki kızımın ismini de E harfi ile başlıyor yoksa “Minel” düşünmüştüm Aişe minel oda “cennetteki inci tanesi” demekmiş onu da yine hz. Aişe ile bağdaştırıp hz. Aişeyi çok seviyorum huyu ahlakı peygamberimizin eşi olması sebebi ile de cennetteki inci tanemizdir Hz. Aişe… bu şekilde de düşündüm ama eflinin anlamı da hoşuma gidince kızlarımın ismine de uyunca eflin olsun dedim