Mylove Mom545441 valla bende 9 gündür bekliyorum sonuç negatif çıktı 1.20 betam hala gelen giden yok sistim iyice 5i normalde
Mylove Mom545441 aynen biraz fazla kanaman olduğu için gecikme oluyor bidahakine iki sene önce ben geçirdiğimde öyle olmuştu
Karansule Bende adet belirtilerinin hepsi vardı hatta normalden daha şişkindim oldum olacam diyordum. Ama kişiden kişiye değişebilir tabi allah gönlüne göre versin inşallah herkese nasip etsin rabbim