Dilaraa1 Zeynebistann zamanı gelince olacak. Üstüne düşme bırak üzülme bak gör hiç beklemediğin anda göreceksin Rabbim tez zamanda nasip etsin insallah 🙏
tugbaacng Zeynebistann aylarca sabahın köründe testler yaptım.. bu stres insanı yıpratıyor. Sonra tam vazgeçtim, daha doğrusu olucaksa olur dedim boşverdim, o zaman oldu.. yıpratma kendini. İnan her şeyin olması icin hayırlı bir zamanı var..❤
Tazeanne0134 Zeynebistann canım bak sana moral olsun madem benim arkadaşım 2017de evlendi ben o zaman bekardım bende 2018 de neredeyse ondan 1 sene sonra evlendim sürekli konuşurduk ve 3 kere düşük yaptı 2 tanesi ikiz gebelik 1 tanede tek o düşük yaptıklarından biri benimle aynı dönemdeydi benim hamileliğim devam etti onun ki sonlandı ama hem ona dua ettim ve dedim ki Rabbim geciktiriyorsa vardır bi bildiği üzme kendini sonra bi öğrendik ikiz gebe ve biri kız biri erkek şimdi benim oğlum 2 yaşında onun ikizleri de bu ay 1 yaşına girdi o yüzden üzme kendini Rabbim sağlıkla hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah
Zeynebistann tugbaacng Evet,ben de aylardır hevesle sabahları yapıyorum ama maalesef. İnşallah Rabbim hayırlı şekilde verir. Amin
Zeynebistann Tazeanne0134 Ben de tedavi süreci geçirdim. Hâlâ regl olmadım ama testler negatif çıkıyor. İnşallah buraya,sonunda geliyor bebişim diye yazmak nasip olur bir gün. ❤️
dilaraulusoy Zeynebistann canım belki daha zamanı değil bilemeyiz. Benim 3. Senem bittiği gün yanı evlilik yıl dönümümde hamile kaldım :) tedavi ile oldu ama güzel denk geldi bende çok uğraştım. Ama sabretmek en güzeli anlıyorum çok zor ama sabır :) rabbim kucağını doldursun.
Zeyneb12 Zeynebistann bacım sabret inşallah hayırla sağlıkla tez zamanda kavuşursun Rabbim şu an seni imtihan ediyor sana dua edeceğiz 💐
Zeynebbagirli Zeynebistann Anladim canim turklerde Cok Zeynep diyolarda onun icin sordum❤. Hamileliye geldikte coğu doktorlarrda diyolarki hepsi stresden eslerinizle hamile olmak icin birliktelik yapdiginizdan oluyo herseyi bos birak o zaman olucak cok zor anliyorum amma tedavi yapdirdiysan ve sorun yoksa o zaman piskolojik bir durum onun icin bir seyi kafaniza takmayin o zaman goruceksiniz herseyin guzel olacagini insaAllah❤