AnnelikHayali Melis1661 bir haftayı buldu parçanın düşmesi. Ağrım iki üç gün biraz zorladı açıkçası. Ben kanama kesilmesin diye ağrı kesici de içmedim. Çünkü normalde adet olduğumda ağrı kesici içersem kanamam kesiliyordu benim. Parça düştükten sonra rahatladım.
Mylove Mom_07 1.5 hafta falan sürüyor büyük pıhtıları attıysan sona geldin demektir regly sonu gibi oluyor sona doğru üzme ama kendini Aralık’ta da ben düşük yaptım 4 haftalık hala regly falan olmadım
Mylove Mom_07 sağlık ocağına gittim özlerimi Dr gitmiş gelmesini bekliyorum doğunun en ucundayım Dr bile problem malesef ki