Mom_07 benimki tam bir hafta sürmüştü canım. Önceden kanama şeklinde geliyordu. Sonra bir parça düşürdüm. Bitti. Bir hafta daha bekleyip doktora gittim. Ultrasonda baktı. Parça kalmamış kürtaja gerek yok dedi. Beta hcg değerim sıfırlanmış mı diye kan testi yaptı. 8 mi ne çıkmıştı. Takibe gerek yok, çok kısa zamanda sıfırlanır bu dedi. Lekelenmelerim devam ediyordu. Üç haftaya kadar normal dedi. Sonra da adet gördüm. Şükür düşükten iki ay sonra tekrar hamile kaldım ve şu an 34 haftalık oldum. Senin de üzüntünü paylaşıyorum. İnşallah en hayırlı zamanda tekrardan sağlıklı bir gebelik yaşarsın. Dualarımda olacaksın. 😊