Memnun olan da var olmayanda ben izmitliyim ama hic gitmedim Alikahya hastanesine, konak yada akademi tercih ediyorum. Ama instada birisi var cok tatlı hesabı #mihribaliyar 1. Dogumunu orada yapti ve asiri memnun hatta one cikanlarinda var. Simdi 2. Ye hamile oraya gidiyor diye biliyorum.