Mlykylcn bence gitme canim benim ilk gebeligimde gece suyum geldi 37 haftalıktim golcukte oturuyorum golcuk hastanesi erken dogum burda yenidogsn yogun bkimi yok istersen alikahyaya git dediler gittim gitmez olaydim cok kotuydu ilgilenmiyolar koyun gibi bekledim orda hic tavsiye etmiyorum allah kimseyi dusurmesin oraya