pusatmom35 BebiskomMm her bebiş aynı değil ki canım bazisi çok hareketli bazısı az hareket ediyor.bazisi tekme atinca insanın canını acıtıyor pozisyon a da bağlı biraz. Az daha büyüsün durmuyo diye kızarsın annesi🥰😄
Tanemveannesi_ pusatmom35 🥰 yaa çok teşekkür ederim bugün organ taraması var inşallah ilk kez yüzünü ellerini net bir şekilde göreceğiz 🥰🥰🥰🥰 çok heyecanlıyım
pusatmom35 Tanemveannesi_ İnşallah herşey yolundadır canım benim sağlıkla gelsin🥰 Bende ilk 23.haftada görmüştüm yüzünü net bir şekilde ☺️❤️
Tanemveannesi_ pusatmom35 sağlıklı çok şükür herseyimiz iyi Allah’a şükürler olsun netleşti artık kız 🥰 sabirsizlikla bekliyorum Rabbim sağlıkla elimize almayı nasip etsin inşallah 🤲❤️
HZE mucizegebelik6 cok geçmiş olsun, inşallah etkilenmiyordur cünkü dediğim gibi bizimki de cok hareketli değil bu haftalarda