HZE Arkadaşlar merhaba. Bizim minik kız 26, 27 ve 28. Haftada cok hareketliydi en son 27de ultrasona girdim cok şükür her şey yolundaydı. Şimdi 29. haftaya girdik hareketlerinde azalma hissediyorum. Var mı böyle bir durum yaşayan? Normal midir sizce?
BebiskomMm HZE aynenn bende öyle hissediyorum şuan 29+1im ama nedense hareketlerde bi artma vs yok ister istemez insanın içi tedirgin oluyor 🙈🙈🙈
pusatmom35 HZE 29 . Haftadayim bugün bi kac gündür kafasına ne zaman eserse vuruyo ama çok az yani önceki haftalarda daha hareketliydi. Hatta 1 hafta önce 2 gün falan hic tekme atmadi ama içimde döndüğünü hissediyordum korktum doktora gittim hiç biseyi yok maşallah haftasına göre öndeydi bile. Valla o yüzden bu bebelerin işi hic belli olmuyor 😅
Neslikra06 HZE benimkide 26 27 de çok hareketliydi 28+1 im son 2 3 gundur Bı durgun arada karnımı sallıyorum bi vuruyor falan sonra yok bol bol hıçkırık tutuyor anca bebeği sizde de oluyor mu hıçkırık neden çok tutar ki gunde 3 kere oluyor hemen hemen
elifinilki27 HZE Ay yok valla aşşagıdan yukarıdan sağdan soldan tekmeliyor beni nefesimin kesildiği bile oluyor ama olsun maşallah oğluşuma o yeterki böyle olsun 😁💙
ipekveatlas valla ben sunu anladım kafalarına nasıl eserse öyle yapıyolar😵💫😂 benim 25te deli gibi oynardı 27de resmen tıkk yoktu cılız biseydi simdi 29 olunca düzeldi gibi
HZE ipekveatlas hey Allahım 😂 korkutuyorlar insanı boş boşuna evhamlandığımı biliyorum ama kapalı kutu içerde işte insanın aklı kalıyor :)
HZE BebiskomMm Perşembe kontrolümüz var bizim rutin, bakalım orada da uyuyacak mı 😂 kız mı sizinki de
HZE pusatmom35 Ay oh valla içimi rahatlattınız Allah razı olsun 😂 Dedim bizimkine mi bir haller geldi de demek bu seneki modellerin hepsi böyle 😂😂 Zaten zaman geçtikçe heyecanlanıyor insan bir de böyle atraksiyonlara hiç gerek yok 😂
Tanemveannesi_ pusatmom35 biraz konudan alakasız olucak ama 🤭 biz 20+3 olduk hareketli baya hissediyorum ama ilk gebelik ve bilmiyorum sizin haftamız daha büyük hareketleri dışarıdan görünmeye ne zaman başlıyor 🤭❤️
HZE BebiskomMm Ayy inşallah sağlıklıca kucağımıza alırıız, ilk gebeliğim benim o yüzden heyecan heyecan üstüne 😂 sizin kaçıncı oluyor
pusatmom35 HZE yok bu yeni nesil bebelerin yeni nesil sürümü sanırım. Bi atarlı giderliler bi sakinler yani can sıkmaya gerek yok😄😄😂
pusatmom35 Tanemveannesi_ canim 20 den sonra bir haftasi çok hareketli 1 haftasi da çok hareketsiz geçiyor günü gününe uymuyor. Ama 20 .haftaya gelmişsin artık bu haftadan sonra hareketli olduğu zamanlar dışarıdan baya bir belli oluyor karnını falan sallıyor hatta 😂 canını bile yakacak şekilde tekme atmaya başlayacak
mucizegebelik6 Kızlar 29+5 deyim covidim 6. Günüm biraz ağır geçiriyorum benim oğlan cok hareketliydi ama şimdi kasigima indi ve minik hareketler yapiyo arada sadece. Sizce etkileniyo mu bu durumdan. Yarın karantinam bitiyor
HZE mucizegebelik6 cok geçmiş olsun, inşallah etkilenmiyordur cünkü dediğim gibi bizimki de cok hareketli değil bu haftalarda
Tanemveannesi_ pusatmom35 🥰 yaa çok teşekkür ederim bugün organ taraması var inşallah ilk kez yüzünü ellerini net bir şekilde göreceğiz 🥰🥰🥰🥰 çok heyecanlıyım