Zehrakhr Hastane özelden farksız inanın. Sancı anından doğum anına kadar ablam yanımdaydı. Bebişi hemşire giydirdi sonra babayı çağırdılar. Bir sürr vakit geçirdikten sonra ablam tekrar geldi. Suda doğum odasında doğurdum, sıcak suya girdim 3 kez rahatlamak için. Doktoröar ve hemşirelerden Allah razı olsun çok iyi ve kibarlardı. Mutlaka şu olsun diyeceğim bir şey yok muhtemelen sayacaklarım çantanızda vardır. 😊