Bir haftadır doğurmak için yapmadığım kalmamıştı. Activating labor, hurma, ahududu yaprağı çayı, pilates…
Gece 02.00′ds suyum geldiği için hastaneye gittim. 14.03′te Ankara Şehir Hastanesi’nde doğurdum. İlk doğımumdu suni sancı almadım çok şükür. Sorusu olan varsa cevaplarım. Rabbi’m anne baba olabilecek her kuluna bu şahane duyguyu tattırsın. Kalan yarışmacı arkadaşlara da kolay doğumlar diliyorum.😂