MerveeD bebisveannesiiii 26+3 olduk henüz hiç olmadı inşallah olmaz annemde hc olmamıs umarım anneme çekmişimdir
asyaninanneyim bebisveannesiiii tatata o hic catlagım olmadı ay 32. Haftsya geldim çatlamadım diyenlerdendim 35-36 da catladım :) 37 de doğurdum
Gulsurmeli Mrvsmt2502 Bende anlamadım hamileyken hiç çatlağım yok doğumsan bir iki gün sonra çatlaklarım olduğunu fark ettim
Ranaaa58 bebisveannesiiii ay benim 11.Haftamda oldu karnımda karnımın kenarlarında göğsümün de kenarlarında çok erkenden oldu. Dalinin bebek yağını diyorlar sprey olarak aldım 2 gündür kullanıyorum inşallah geçer.
Aslylmz bebisveannesiiii bebek yagıyla kantaron yagını karıstırıp kullanmıstım ama karnım başta cıkmamıstı pek benim karnım ne zaman belirginleşti o zaman çatladım heralde bi anda büyümeside etkiledi diye düşünüyorum