Seher924 valla ben düşürdüm o yüzden çok bişey söylemek istemiyorum ama annemde bende düşük tehlikesi atlatmış, 2 hafta sadece yatmış sadece tuvaletten tuvalete kalkmış. Şimdiki doktorlar düşerse zaten sağlıksızdır normal hayatınıza devam edin diyor ama bende düşüyormuşum gayet sağlıklıyım 😂 bilemiyorum eskiyle yeni arasında çok fark var