Asivemavi Çok yeniyiz dahagece 00.00 itibari ile 5 hafta oluyoruz varmı benimle aynı olanlar haydi bakalım ne zaman Dr gitmeyi düşünüyorsunuz kalp atışı kese için acaba
Emine123kuzu Asivemavi ben 5+2 de doktora gittim keseyi gördük kalp atışı için 2hafta sonra gel dedi 5+4 üm🙈 inşallah sağlıkla duyarız
seyma-02aslan Asivemavi Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin😊❣️ Bende 4+4 üm beta hcg takibi yapıyorum. 1 hafta sonra giderim inşAllah henüz çok küçük🥲
Oznuraltan Asivemavi ben kese için 4+2 de gittim gördük, 5+3 te kalp atışını duyduk çok şükür. Doktorlar genelde 7. Hafta içinde bekliyorlar net duymak için. Sabret , herşey hepimiz için güzel olur umarım 🙏🏽
Bademhanim Aynıyız benimde 4+6 🤍 Ben ilk olduğu için heyecandan bu hafta içinde gitmiştim, doktorum haftaya perşembe geldiğimde keseyi görebileceğimizi söyledi canım
Asivemavi Bademhanim bense 6.hafta içinde gitmeyi düşünüyorum hem kese hem kalp atışı için evet sabırsızım bende ama görmeyip duymayıp daha çok strese girmek istemem erken gidipte hakkımızda hayırlısı olsun 🤲🤲
CansuH Ben 5.haftalikta gitmiştim doktora sadece kucuk bir karartı görebildim 😄😄😄 7.haftada tekrar gittim o zamanda o nokta birwz buyumis sekillenmeye baslamisti ve kalp atişini 7.haftada duyabilmistim 🥲🥲❤❤
Asivemavi CansuH güzelmiş sağlıkla kucagınıza da alırsınız inşallah beklemek biraz zor sabır istiyor ama mecbur zamanı gelinceye kadar bekleyelim 66.hafta içinde inşallah bende gitmeyi düşünüyorum hayırlısı 🤲
Usnac1995 Asivemavi ben 6+4 te gittim ilk. Ama kalp atışı duyamadım. Şimdi 8 i bekliyorum inşallah duyarım 😌
Asivemavi babymoomss adete 3 gün kala normal testte çok hafif Silik çizgi ile öğrendim ama adetim 2 gün gecikince tekrarladım net ikinci çizgi ile öğrendim ve kanda baktırdım çıktı
seyma-02aslan babymoomss canım adetime 3 gün hala erken gebelik testi yaptım çok hafif silik çıktı bende ertesi gün gidip kan verdim öğrendim çok şükür❤️
Bademhanim babymoomss canım kaset testle çok silik bir çizgi çıktı emin olmak için erken gebelik testi ile tekrar denemiştim ama en iyisi kan testi vermen 1 günlük bile olsa sonuç çıkıyor