Zumranurelsev covit olup kan sulandirici igne kullanmayan varmi doktorum hic belirtim olmadigi icin kullanmayabilirsin dedi sonra kan verdim d dimer 800 gelince 10 tane kullansn iyi olur dedi
Mevaninannesiii Zumranurelsev kullan canm riske atma . Benim 3binlerde Eylül’den beri kullanıyorum 36. Haftaya kadar devam. şuan 29daym
Nasaearth Zumranurelsev bu değer için nereye kan verdiniz dün tahlil verdim ama bu tür bi değere bakıldı mı bilmiyorum özellikle bu değere mi baktırmak gerekiyo
Betbetbet Mevaninannesiii baktırcağınız zaman igneyi vurunuyor musunuz yoksa bir kac gün ara verip mi baktırıyorsunuz? Benimde covitten sonra 2000 lerde cıktıgı icin doguma kadar kullanıcam 2,5 aydır kullanıyorum baktırmadım daha sonra hiç.
tgba-17 Mevaninannesiii sende covid oldun mu ben 0.6 lık kullanıyorum birtane günde canım doğumdan sonra düşer diye düşünüyorum düşünmek istiyorum