Brvndkm benimde 2 kayıp
var bende o haftalarda neden hissetmiyorum diye koşa koşa Dr gitmiştim ultrasonda kalbi duyunca rahatladım şuan 25 haftalık olduk hala bir bakıyosun kıpır kıpır bir bakıyosun sessiz sakin hareket yok insan korkuyor ama 27-27 haftadan sonra düzene giriyormuş korkma Allahın izniyle bişey olmaz çok erken hissetmişsin zaten bekle 20den sonrayı