Brvndkm 17 haftalık hissetim bebeğimi ama 2 3 gündür hissetmiyorum korkuyorum daha önce iki kaybım var🥺Allah ım korktugumla sınatma🤲🏻Belirti deseniz günü gününe yok zaten
Yigit-and-mother Brvndkm korkmana gerek yok çünkü 20+4 haftalıgım daha hiç hissetmedim bebeğimi ve çok saglıklı çok şükür ilk gebeliğim oldugu içinmiş doktorum öyle söyledi zaten bu zamanlar hissetsen bile düzensiz hissedermişsin o yüzden endişelenmene gerek yok kuzum umarım saglıklı dır
B-Y94 Brvndkm canım o zamanlarda çok çok normal ki erken hissetmişsin. Kuzum o haftalarda 1 hissedip 3 hissetmezsn
BirPatiSever Brvndkm o haftalarda öyle oluyor. 2 gün hissediyorsun, 2 gün hissetmiyorsun gibi. Soğuk sular mı içmedim, çikolatalar mı yemedim azcık hissedeyim içim rahatlasın diye. Pozisyonuna göre de hissedilmeyebiliyor.
Gozde0010 Brvndkm kuzum suan bigun hssdersn 5 gun hssttmessn bak ben 23 hala hergn herdakka hsstmiyrm 27 dn snra nrmale biniyr
drytcvkarsln Brvndkm korkman için çok küçük bebeğiniz… düzenli olmaz annesi o haftalarda 27 den sonra düzene girer tepki verir sana 😊
Deletedmom727271 Bu haftalar da sürekli hissedilmiyor canım. Daha o kadar güçlü değil 27.haftadan sonra düzenli olması gerekiyor. 25den sonra düzene girer yani..
Brvndkm Yigit-and-mother amin inş benim de ilk hamileliğim daha önce iki kürtajım var o yüzden korkuyorum
BirPatiSever Brvndkm aynen bana da ne çikolataya ne başka şeye tepki vermiyordu genelde. Hala da sakin bir bebek. Pozisyonundan hissedemiyorum heralde deyip kendimi rahatlatmaya çalışıyordum. İnşallah herşey yolundadır, sağlıkla gelsinler inşallah 🙏
B-Y94 Brvndkm tabiki kuzum pıt pıt yapar böyle korkma yavrucum 🥰 sol tarafa yat burnundan nefes al ver 20 dk yat öyle tatlı bişey ye bak pıt yapar 🥰
Deletedmom727271 Brvndkm inşallah canım Allah sağlıkla hayırlısıyla doğum nasip etsin inşallah endişelenmemeye çalış daha çok erken bir kaç hafta sonra belli eder hareketleri🕊️