b0ncuk 2 yeter canım bende 2 içiyorum çok şükür sağlık problemi yaşamadım enfeksiyon vs. demek ki yetiyor kış için iyi bence 🙄 bir de 3 litre mesela sadece su olması gerekmiyor diye biliyorum sağlıklı sıvı alımı olmalı mesela yemeğin yanına ayran yap iç, sabah meyve sık iç bunlarla da destekleyebilirsin